Met de Footer instellingen kun je eenvoudig bepalen welke content wel of niet wordt weergegeven in de footer van je webshop. Daarnaast kun je diverse elementen aanpassen naar wens. Ga naar Instellingen > Footer instellingen.
Hier kun je diverse instellingen aanpassen en bepaalde onderdelen in- of uitschakelen met een schuifknop.
In dit gedeelte kun je vier unieke verkoopargumenten (USP’s) toevoegen die je graag in de footer wilt laten zien. Denk hierbij aan; “95% beveelt ons aan”, “Vandaag besteld, morgen in huis”, “Gratis verzending vanaf €50”, “Niet goed, geld terug garantie”. Je kunt zelf bepalen welke USP’s het beste passen bij jouw webshop.
Hier bepaal je welke gegevens in welke kolom van de footer worden weergegeven. Dit doe je eenvoudig via een dropdown menu waarin je kunt kiezen welke content in elke kolom moet worden getoond.
Wil je social media kanalen tonen in de footer? Hier kun je instellen of en welke sociale media zichtbaar moeten zijn.
Dit zorgt ervoor dat bezoekers eenvoudig je social media kunnen vinden en volgen.
Wanneer je alle gewenste aanpassingen hebt gedaan, klik je op Opslaan in de rechter bovenhoek om de wijzigingen definitief door te voeren.