Voor bewoners en shopliefhebbers in Nijmegen en omstreken is Theo Jansen Schoenen geen onbekend begrip. Theo Jansen en zijn familieleden zijn ondernemers in hart en nieren, en dat wordt bewezen met de ups en downs waar het familiebedrijf zich doorheen heeft weten te slaan sinds 1937. Inmiddels zijn we 80 jaar en drie generaties verder en is het familiebedrijf uitgegroeid tot de grootste schoenenwinkel van Nijmegen. Ondanks de decennia oude vakmanschap gaat Theo Jansen Schoenen mee met de tijd en kunnen dames en heren hier terecht voor topmerken van comfortschoenen en schoenen volgens de laatste trends.
Consumenten willen tegenwoordig op ieder gewenst tijdstip producten kunnen aanschaffen. Dit betekent dat de retailer 24/7 klaar moet staan voor de klant en zijn offline en online verkoopkanalen goed op elkaar moet afstemmen. Omnichannel is daarom niet meer te vermijden. Een belangrijk kenmerk van omnichannel retailen is een naadloze koppeling van het bestaande kassaysteem met je online store. Zo wordt product-, klant- en verkoopinformatie van en naar je webshop automatisch gesynchroniseerd.
Theo Jansen Schoenen was op zoek naar een nieuwe partij die zijn webshop flexibel en krachtig kon koppelen aan het retail platform ‘RVE’ van K3. Gezien Factif hierin gespecialiseerd is, konden we Theo Jansen Schoenen een krachtige RVE-koppeling bieden met vele extra voordelen dankzij de Factif ShopMaster. De Factif ShopMaster sluit perfect aan bij de meest actuele wensen van omnichannel retailers en biedt naast automatische synchronisatie van kassa informatie ook nog kiosk verkoop, barcode plaatsing op facturen en nog veel meer!
Wil je jouw webshop ook een krachtige RVE-koppeling geven net als Theo Jansen Schoenen? Neem dan contact met ons op, wij gaan graag met je aan de slag!